سوالات متداول

در مجموعه ما قالبسازی سنتی انجام نمیشود، به این معنی که تمام قالب ها به صورت مهندسی ساز و حرفه ای است و در دو سبک مختلف: تیراز پایین و تیراز بالا.

تیراژ پبایین حدود چند هزار و تیراز بالا، چندین میلیون میباشد.

بنابر مواردی مانند جزئیات قطعه، پیچیدگی ها و تیراژ قطعه از متریال مختلفی استفاده می کنیم. بستگی به نوع قطعه و تیراز مد نظر شما دارد.

ما خدمات ساخت قالب های سیلیکنی و تولید قطعه با قالب های سیلیکنی را ارائه می کنیم. اما قالب های تزریق پلاستیک، جدا از قالب های سیلیکنی می باشد.

از لحاظ استحکام و کیفیت تفاوتی ندارد. بلکه در روش تولید ما  بعضی از محدودیت های موجود در قالب های سنتی، وجود ندارد .

تمامی ترموپلاست ها، یعنی پلاستیک های که در اثر حرارت نرم میشوند و با سرد کردن سفت و محکم می شوند، قابلیت تولید دارند.تمامی پلاستیک هایی که در روش قالبسازی سنتی قابلیت تولید دارند، در روش ما هم ممکن هستند.

مثل پلی پروپلین ها، پلی اتیلن ها، پلی کربونات ها، پلی امید، اکریلونیتریل بوتادین استایرن و …

تمامی رنگ ها ی که مشتری می خواهد قابل تولید می باشد.

تهیه مواد اولیه، رنگ و هر نوع افزودنی دیگر که مد نظر مشتری می باشد بر عهده خود مشتری است.

بله، تمامی قطعات دارای الیاف شیشه ای، مانند: پلی پروپیلن با الیاف شیشه ای و یا پلی امید با الیاف شیشه ای را میتوانیم تولید کنیم.

حتما باید نمونه مدنظر یا مشابه آن و یا فایل سه بعدی توسط مشتری در اختیار ما گذاشته شود تا محاسبه قیمت بر اساس آن و نیز مواردی چون جنس، کیفیت سطح، تیراژ و … صورت گیرد.

بله، یکی از ویزگی ها و خدمات مجموعه ما ارائه مشاوره برای انتخاب روش تولید، تغییرات اثر گذار در قطعه که کار کرد قطعه حفظ شود ولی قیمت تولید کاهش یابد، می باشد.

کیفیت بستگی به خواست مشتری دارد، هر کیفیتی که مد نظر مشتری باشد تولید میکنیم. قطعا کیفیت قطعات بسیار بالا و قابل رقابت با مشابه خارجی است.

در مجموعه ما صفر تا صد امور یعنی طراحی،ساخت قالب و تزریق پلاستیک و نهایتا تولید قطعه انجام می شود.

بله میتوانیم.در قطعات تولید شده با کیفیت سطح آینه ای انعکاس نور بسیار عالی می باشد و پس از آبکاری چهره هم در آن مشخص می شودمانند آینه.

بله، کلیه قطعات تولیدی توسط شرکت ما با جنس ABSN50 از پتروشیمی گلپایگان قابلیت آبکاری دارند و بقیه قطعات با جنس های دیگر قابلیت آبکاری خلاء دارند.

بله، قابلیت هیدروگرافی دارند.

حتما فرمت STP(STEP) باشد.

بله طراحی میکنیم و از آن یک پرینت سه بعدی میگیریم و پس از تایید توسط شما مراحل بعدی را انجام می دهیم.

محتوای ضامنی اینجا وارد شود