ساخت انواع تندیس شخصیت های برجسته

ساخت مجسمه با قالب موقت و ارزان

شرکت نوآوران علوم مهندسی پویا مفتخر است با ارائه خدمات: ساخت مجسمه با قالب موقت و ارزان، ساخت سردیس شخصیت های برجسته  و ساخت قالب موقت تزریق پلاستیک با هزینه کم، ساخت قالب تندیس و سردیس  و قالبسازی تخصصی ، بر حسب نیاز مشتری،با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت تمام شده و زمان تحویل، آنها را در اختیار مشتریان قرار دهد.با کاهش هزینه های سنگین قالبسازی امکان تولید و ساخت مجسمه های پلاستیکی با قالب موقت  امکانپذیر میباشد.

تندیس‌ و مجسمه‌ها یکی از نخستین آثار ساخته شده به دست انسان‌ها به‌ شمار می‌روند که قدمت قدیمی ترین مجسمه کشف شده تا کنون به 3.3 میلیون سال پیش باز می‌گردد. در طی این سال‌ها تندیس‌های فراوانی ساخته شده‌اند که جنبه‌های مختلفی از هنر، عقاید و باورها را به نمایش گذاشتند و به یک اثر باستانی تبدیل شده‌اند. امروزه استفاده از تندیس و مجسمه های شخصیت های مهم دنیا بسیار رواج پیدا کرده. در نمایشگاه ها و موزه ها ی سراسر دنیا شاهد انواع این مجسمه ها هستیم .

مجسمه و تندیس پلاستیکی

تندیس و مجسمه سازی شاخه ای از هنرهای تجسمی است که به شکل دادن اشیا با مصالح مختلف می پردازد. در واقع هنر مجسمه سازی فرایندی است که به خلق یک پیکر سه بعدی می انجامد؛ این حجم سه بعدی تندیس، پیکره و یا مجسمه نامیده می شود. در گذشته مجسمه سازی، تراشیدن و یا حجم دهی مصالحی مانند سنگ، فلز، چوب و گل بود اما امروزه با فرایندهای گوناگون و مصالح مختلفی اجرا میگردد.

امروزه استفاده از تندیس ها و مجسمه ها رواج پیدا کرده است. به همین دلیل تولید و ساخت تندیس شخصیت های معروف رشد چشمگیری داشته است.  این تندیس ها و مجسمه ها باید در ابتدا ساخته و تولید شوند. برای ساخت مجسمه های  پلاستیکی از روش های مختلفی استفاده میشود.از انجا که هزینه های قالبسازی برای تولید مجسمه پلاستیکی بسیار گران قیمت بوده و تولید کنندگان را دچار مشکل میکند ، شرکت نوآوران علوم مهندسی پویا مفتخر به ارائه خدمات ،ساخت انواع تندیس شخصیت های معروف و قالب تزریق پلاستیک ارزان  ،بر حسب نیاز مشتری،با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت تمام شده و زمان تحویل،میباشد.

طراحی و تولید و ساخت قطعات پلاستیکی و تندیس شخصیت های برجسته دنیا  و قالبسازی تخصصی ،نیازمند شناخت و آگاهی های لازم در خصوص استحکام مواد ، انتقال گرما ، قالب سازی و فرآیند قالب گیری می باشند. برای تولید قطعه پلاستیکی باید در ابتدا مشخص شود که این قطعه چه کاربردی دارد و در چه محیطی از این قطعه ها استفاده می شود.

 

ساخت انواع تندیس شخصیت های معروف با قالب موقت تزریق پلاستیک ساخت مجسمه های پلاستیکی ساخت قالب مجسمه شخصیت های برجسته قالبسازی تخصصی

ساخت مجسمه با قالب موقت و ارزان

ساخت انواع تندیس شخصیت های معروف با قالب موقت تزریق پلاستیک ساخت مجسمه های پلاستیکی ساخت قالب مجسمه شخصیت های برجسته قالبسازی تخصصی

تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی

مزیت ساخت مجسمه با قالب موقت و ارزان

ساخت مجسمه با قالب موقت ،برای تولیدکنندگان  بسیار مقرون به صرفه می باشد.  شرکت نوآوران علوم مهندسی پویا قادر است با روش های نوین و حذف هزینه سنگین قالبسازی و قالبسازی تخصصی کمک شایانی در جهت کاهش هزینه ها و در نتیجه کاهش بهای تمام شده  قطعات پلاستیکی و  ساخت تندیس شخصیت های برجسته  با قالب موقت  و ساخت قالب مجسمه شخصیت های برجسته بنماید.با کاهش هزینه های سنگین قالبسازی امکان تولید مجسمه ارزان و ساخت ارزان قالب مجسمه و تندیس امکانپذیر میباشد. قطعه سازان و تولیدکنندگان قطعات پلاستیکی میتوانند از خدمات  این شرکت مهندسی ،بهره مند شوند.

همچنین در ایران سالانه بسیاری از جشواره ها و یا دوسالانه های برپا می شود که به عنوان قدردانی و یادبود به منتخبین هدیه داده می شود.

مانند جشنواره های: جشنواره فیلم فجر، تندیس سیمرغ بلورین، جشنواره بین‎المللی فیلم جوان و نوجوان، دو سالانه مجسمه‎سازی، دو سالانه نگارگری، جشواره بین‌المللی موسیقی فجر، تندیس چنگ زرین، جشنواره فیلم رشد، جشنواره بین المللی تئاتر رضوی، جشنواره بین المللی تولیدات رادیویی و…. یک نفر انسان هم می تواند یک مجسمه باشد . مجسمه ها فقط نگاه میکنند .

شرکت نوآوران علوم مهندسی پویا،تنها شرکت،ساخت قطعات پلاستیکی باقالب موقت در تیراژ دلخواه و تزریق پلاستیک باهزینه کم در ایران میباشد.با بهینه سازی فرایندهای ساخت و تولید و قالبسازی تخصصی تولید انواع مجسمه و تندیس با قالب موقت امکان پذیر میباشد.سرمایه گذاری درساخت  قطعات پلاستیکی بسیار سود آور می باشد.با سرمایه گذاری در این صنعت، بی شک سرمایه گذاران منفعت زیادی بدست می آورند و تولید قطعات پلاستیکی با سرمایه اندک امکانپذیر میباشد،همچنین علاوه بر پایین بودن قیمت تمام  شده ،تمامی استانداردهای مورد نیاز را دارا میباشد.

ساخت مجسمه شهری ،تولید تندیس شهری و سردیس شهدا و مشاهیر  تندیسهای شهری و روستایی   ساخت مجسمه های شهری بزرگ و

کوچک مدرن و سنتی  ساخت تندیس شهدا و مشاهیر   فروش و تولید مجسمه نیم تنه   پیکره تراشی   ساخت مجسمه و سردیس از روی عکس شما

برخی مزایا

.امکان تولید با سرمایه اندک

.حذف هزینه و زمان بسیار طولانی ساخت قالب

.امکان تولید در هر رنگ دلخواه

.استحکام و کیفیت بالای قطعات تولید شده نسبت به پرینت سه بعدی

.امکان ساخت قطعات پلاستیکی با قالب موقت

.ساخت ارزان قالب موقت

.قالبسازی تزریق پلاستیک

.امکان ساخت قطعات پلاستیکی با قالب موقت

.ساخت قطعات پلاستیکی خودرو در ابعادکوچک

.تزریق پلاستیک با هزینه کم

.ساخت سردیس شخصیت های برجسته

. قالبسازی تخصصی

.تولید قطعات پلاستیکی در ابعاد بزرگ

.ساخت مجسمه با قالب موقت و ارزان

. ساخت قالب تندیس و سردیس

از مهمترین دلایل تولید قطعات پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطعات پلاستیکی در زمان کوتاه تری ساخته می شوند.
  • از دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستند
  • نیاز به مواد اولیه ساده تر و کمتری دارند
  • هزینه تولید بسیار کمتری دارند
  • برای مصرف کننده قطعات پلاستیکی بسیار ارزان تر از قطعات فلزی می باشند
  • قابلیت بازیافت و تبدیل شده به یک قطعه پلاستیکی دیگر را دارند
  • سرعت ساخت قطعات پلاستیکی با استفاده از قالب تزریق بسیار بالا است
  • دارای کمترین مقدار ضایعات و خرابی ها در هنگام تولید می باشند.

 

 

دیگر خدمات ما

شرکت نوآوران علوم مهندسی پویا، خدمات بهینه‌سازی و طراحی قالب‌های صنعتی و ساخت قالب موقت تزریق پلاستیک را در جهت تولید انواع قطعات پلاستیکی ارائه می‌دهد.

این خدمات با تمرکز بر روی کاهش هزینه‌ها و راندمان تولید محصولات می‌باشد.

خدمات تزریق پلاستیک در تیراژ محدود و طراحی قالب‌های صنعتی مربوطه، به صورت ویژه در این مرکز ارائه می‌شود.

تولید قطعات پلاستیکی ارزان قیمت با قالب موقت تخصص این مرکز می‌باشد. کارفرمایان می‌توانند با هزینه ارزان تولید قطعات پلاستیکی خود را به این مرکز سفارش دهند.

با حذف دغدغه قالب سازی کارفرمایان محترم می‌توانند در مدت زمان کمتری سفارشات خود را تحویل دهند.

مخاطبان ما

.کارآفرینان

.شرکت های نوپا

.شرکت های دانش بنیان

.واحد های تامین قطعات صنایع تحریمی

و کلیه کسانی که به دنبال تولید با سرمایه اندک هستند.

زمینه های فعالیت

.نظامی،خودرویی،هوافضا،پزشکی ،ورزشی، اسباب بازی ،لوازم خانگی ،بدنه های وسایل الکترونیکی ، صنایع تبلیغاتی و…

نرم افزار مورد استفاده

فرآیند طراحی قالب ‌های صنعتی در این شرکت توسط نرم‌افزارهای مطرح دنیا شامل Solid Works و Catia صورت می‌پذیرد. درزمینهٔ آنالیز فرآیند تزریق پلاستیک در راستای بهینه‌سازی و طراحی قالب، از نرم‌افزار مولد فلو استفاده می‌گردد. نرم افزار مولد فلو در زمینه محاسبات مربوط به قالب‌های تزریق شناخته شده می‌باشد. در زمینه تحلیل قالب و فرآیند تزریق پلاستیک، خدمات زیر ارائه می‌گردد.

  • آنالیز هندسه قالب‌های صنعتی
  • تحلیل هندسه راهگاه‌ها
  • تحلیل زمان پر شدن قالب
  • محاسبه فشار موردنیاز در فرآیند تزریق پلاستیک
  • برآورد عیوب فرآیند

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *